1. Funkcijos:
1.1. sudaro bei tikslina fizinių ir juridinių asmenų vietinės rinkliavos mokėtojų registrą bei laiku ir teisingai suveda registro duomenis į rinkliavos apskaitos programą;
1.2. renka, kaupia, laiku ir tinkamai naudoja informaciją apie rinkliavos mokėtojus, reikalingą vietinės rinkliavos administravimo funkcijoms vykdyti (e. pašto, interneto puslapių adresus, mobiliojo telefono numerius ir kitą reiklaingą informaciją);
1.3. spskaičiuoja vietinę rinkliavą pagal galiojančius įkainius ir pateikia mokėjimo pranešimus mokėtojams;
1.4. tvarko Skuodo rajono savivaldybės administracijos įplaukų (vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų išvežimą) sintetinę ir analitinę apskaitą. Vykdo bankinių dokumentų ir atsiskaitymų paskesniąją kontrolę;
1.5. konsultuoja (raštu, žodžiu) vietinės rinkliavos mokėtojus dėl vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą patvirtintų dydžių, sąskaitų, apskaičiuotos vietinės rinkliavos, rinkliavos skolų sumokėjimo terminų ir tvarkos bei galimybių tikslinti skolos dydžiui įtaką turinčius duomenis;
1.6. kontroliuoja skolų mokėjimo terminus, skolininkams parengia įspėjimus ir pateikia išsiųsti paprasta pašto siunta dėl skolos sumokėjimo, nesumokėjusiems skolos iki nurodyto termino – išsiųsti registruota pašto siunta;
1.7. suvestinius apskaitos duomenis suveda į finansų valdymo apskaitos sistemą, patikrina jų teisingumą;
1.8. rengia ir pateikia Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjui kiekvieną ketvirtį iki kito ketvirčio 15 dienos mokėtinų ir gautinų sumų ataskaitą;
1.9. tvarko nepristatytų (grįžusių) mokėjimo pranešimų apskaitą;
1.10. atlieka vietinės rinkliavos mokesčių perskaičiavimus, vadovaudamasis Registrų centro duomenimis, Savivaldybės patvirtintais vietinės rinkliavos nuostatais ir kitais Savivaldybės dokumentais bei rinkliavos mokėtojų pateiktais dokumentais;
1.11. surenka ir pateikia Teisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus specialistams reikiamus dokumentus dėl kreipimosi į teismą dėl susidariusių įsiskolinimų už komunalinių atliekų tvarkymą;
1.12. kaupia ir sistemina gaunamus ir siunčiamus dokumentus;
1.13. daro ir tvirtina dokumentų, susijusių su pareigybės aprašyme numatytomis funkcijomis, kopijas, nuorašus, išrašus;
1.14. užtikrina sukauptos informacijos saugumą ir konfidencialumą;
1.15. užtikrina pavestų užduočių kokybišką atlikimą laiku;
1.16. atlieka kitus administracijos direktoriaus ir skyriaus vedėjo tarnybinius pavedimus.