Skuodo rajono savivaldybės administracija kviečia iki 2025 m. rugsėjo 1 d. (imtinai) 17 val. Skuodo rajono sodininkų bendrijas (toliau – Bendrija) teikti prašymus infrastruktūros įrengimo, priežiūros ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidų daliniam kompensavimui gauti pagal Skuodo rajono savivaldybės specialiąją sodininkų bendrijų rėmimo programą.
Prašymų teikimo būdas: Prašymai teikiami Savivaldybės administracijai tiesiogiai (Vilniaus g. 13, Skuodas) arba elektroniniu paštu savivaldybe@skuodas.lt.
2025 m. numatoma paskirstyti finansinės paramos bendra suma: 5 000 eurų.
Programos finansinė parama gali būti skiriama:
Bendrijos bendrojo naudojimo žemėje esančių bendrojo naudojimo objektų (kelių, gatvių, elektros tinklų, vandens tiekimo, nuotekų šalinimo, valymo, drenažo tinklų, priešgaisrinių vandens telkinių) inventorizacijos ir teisinės registracijos kadastriniams matavimams, naujų bendrojo naudojimo objektų statybai (atnaujinimui) reikalingos techninės dokumentacijos rengimo išlaidoms.
Bendrijos bendrojo naudojimo žemėje esančių kelių, gatvių priežiūros, statybos darbų ir paslaugų išlaidoms.
Kitų bendrijos bendrojo naudojimo žemėje esančių bendrojo naudojimo objektų (elektros tinklų, vandens tiekimo, nuotekų šalinimo, valymo, drenažo tinklų, priešgaisrinių vandens telkinių) priežiūros, statybos darbų ir paslaugų išlaidoms.
Paramos dydis: skiriamos kompensacijos dydis vienai Bendrijai negali viršyti 1,5 tūkst. Eur.
50 proc. išlaidų už atliktus darbus ar paslaugas prisideda Bendrijos, išskyrus bendrijos bendrojo naudojimo žemėje esančių bendrojo naudojimo objektų (kelių, gatvių, elektros tinklų, vandens tiekimo, nuotekų šalinimo, valymo, drenažo tinklų, priešgaisrinių vandens telkinių) inventorizacijos ir teisinės registracijos kadastriniams matavimams, naujų bendrojo naudojimo objektų statybai (atnaujinimui) reikalingos techninės dokumentacijos rengimo išlaidoms numatytoms priemonėms, kurias Savivaldybė kompensuoja 100 proc.
Bendrijos, pageidaujančios gauti finansinę paramą, pateikia šiuos dokumentus:
- Užpildytą prašymą (1 priedas)
- Užpildytą anketą (2 priedas)
- Bendrijos valdymo organų sprendimo dėl dalinės kompensacijos kopiją.
- Bendrijos patirtas išlaidas patvirtinančių dokumentų – sutarčių, sąskaitų faktūrų, pažymų, sąmatų ir išlaidų apmokėjimą patvirtinančių dokumentų (kvitų, banko išrašų, mokėjimų nurodymų ir pan.) patvirtintas kopijas. Teikiamų dokumentų kopijos turi būti patvirtintos bendrijos pirmininko ar jo įgalioto asmens parašu.
- Bendrijos sodų sklypų savininkų sąrašą, nurodant vardą, pavardę, gyvenamosios vietos adresą, sodo sklypo adresą.
- Įgaliojimą, jei prašymą pateikia bendrijos pirmininko įgaliotas asmuo.
- Patvirtintų Bendrijos įstatų kopiją.
- Bendrijos Juridinių asmenų registro išrašą.
Skuodo rajono savivaldybės specialiąją sodininkų bendrijų rėmimo programą, prašymą ir anketą galite atsisiųsti paspaudę ant nuorodos:
Specialioji sodininkų bendrijų rėmimo programa
Dėl papildomos informacijos galima kreiptis į Skuodo rajono savivaldybės administracijos Statybos, investicijų ir turto valdymo skyriaus savivaldybės vyriausiąją specialistę Dianą Samoškienę, tel. (0 440) 44 860, el. p. diana.samoskiene@skuodas.lt